"Mnie trzeba strasznie, bez pamięci kochać i trzymać z całej siły. Inaczej nie ma mnie."

06 sierpnia 2016

pachniesz mi

wszędzie mam Twój smak i zapach: na ubraniach, na ustach, na moim ciele i na pościeli, w której niestety nie śpię. jesteś wspaniały. jesteś mój jedyny. zrobiłabym wszystko aby zatrzymać Ciebie przy sobie. wiem, że jesteś mężczyzną, z którym spędzę resztę życia.
nasza miłość jest tak głęboka, czerwona i nieprzerwana, że aż samej mi ciężko jest czasem w to uwierzyć. to jest ten typ głębokiego uczucia, gdzie wiesz, że będzie ono trwało wiecznie - z czystym sumieniem i dumą w sercu to piszę, wspominając moje poprzednie relacje. w żadnym poprzednim związku nie było tego czegoś, co sprawiało, że byłam tak pewna i pełna danej miłości.
kocham Cię.
i nie lubię jak wyjeżdżasz...

4 komentarze:

  1. To przyjemne uczucie, na początku jest bardzo głębokie, heroiczne, a potem przeradza się w miłość, która lubi codzienność :) Czasami mi brakuje takich początków, ale teraz też jest inaczej, już tak jakbyśmy żyli ze sobą nie wiadomo ile i wiem, że się kochamy. Życzę Wam abyście jak najszybciej byli ze sobą razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie jest wiedzieć, że to już to, czego się szukało i że będzie tak, jak zawsze chcieliśmy, by było.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja... Poznałam nadzwyczajnie swego mężczyznę, choć teraz to chyba normalne. Jednak od pierwszej wiadomości coś we mnie zatrzepotało, powiedziałabym, że to motylki ale nie... Ja wiedziałam, że to ten, że to będzie to. I tak zostało już. A mija sześć lat. Czuję nadal coś niezwykłego w sobie, ta miłość ewoluuje. Życzę każdemu takiej prawdziwej, dojrzałej miłości, takiej która się nie kończy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. To wspaniale, że możesz tak bezwarunkowo stwierdzić, że to właśnie ten jedyny ^^ Aż człowiek odzyskuje wiarę w miłość :)

    OdpowiedzUsuń